Splošni pogoji

Pogoji poslovanja spletne trgovine VIDIVITA

Splošni pogoji spletne trgovine VidiVita so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.S spletnim portalom Vidivita (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Biovizija d.o.o, akvaponična pridelava zelenjave, d.o.o., Koprska ulica 94A, 1000 Ljubljana, D.Š.: 40865363, M.Š.: 3399095000. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo DDV,
g) način plačila,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli, ponujeni preko spletnega portala Vidivita, so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Biovizija d.o.o..
Cene artiklov in dostave so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Gotovina po povzetju

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi artikli in zakonsko predpisano stopnjo DDV. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji zagotovljeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik si pridružuje spremeniti cene brez predhodnega obvestila.

Postopek nakupa

1. Po oddaji spletnega naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in ob kateri uri je predviden prevzem artikov na dostavni lokaciji. Kupec ima možnost preklicati naročilo v 24 urah. Kasneje ga ne more več preklicati saj gre naročilo v avtomatično obdelavo. Priprava naročenih artiklov se začne zjutraj kot je ne navedeno na strani Dostava in Prevzem.

2. Kupca o tem elektronsko obvestimo, tako da lahko kupec naročene naročilo prevzame na izbranem prevzemnem mestu, kjer naročilo čaka v hladilnici.

V primeru dostave na dom, ki ga izvaja kurisska služba CityExpress nam v komentar vpišite najboljši čas dostave.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (ker gre za blago, ki je hitro kvarljivo oz. mu hitro preteče rok uporabe. Pri upravičenem vračilu artiklov, torej če so bili artikli poškodovani, pokvarjeni ali če so na kakšen drug način odstopali od standardov kakovosti ponudnika, se bo ponudnik s kupcem dogovoril o nadomestilu za odstop od kakovosti. V kolikor to ni mogoče, bo ponudnik kupcu vrnil vrednost zavrnjenega naročila z istim plačilnim sredstvom, kot je bilo prejeto. Vračilo bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od zavrnitve artiklov/naročila oz. bo takoj na mestu izdan nov izdelek, ki bo v vseh pogledih zadostoval standardom kakovosti ponudnika.

Področje dostave in cena dostave

Naročila prejeta vsak  PETEK do 24.00 se dostavijo:

  • v Ljubljani  V PONEDELJEK na izbrano prevzemno mesto

 

Garancija kakovosti

Vsi pridelki iz lastne proizvidnje imajo ekološki certifikat. Trudimo se, da vas bomo z našimi izdelki navdušili. Če z našimi izdelki niste zadovoljni oziroma menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da nam svoje mnenje ali pritožbo sporočite pisno na naš naslov ali po elektronski pošti. Prosimo, da navedete razloge ter vse vaše podatke, ki jih ponudnik potrebuje za posredovanje celovite povratne informacije.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik lahko za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletnega portala, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.
To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Poslovodja je oseba  s katero se kupec lahko poveže v primeru težav. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se obvezuje na pritožbo odgovoriti v 8 dneh, v kolikor je reklamacija zahtevnejše narave pa rešiti najkasneje v 30 dneh od datuma vložene pritožbe z odgovorom na poslani email.

Kaj so piškotki?

Piškotek je majhna datoteka črk in številk, ki se prenese na vašo terminalno opremo, ko obiščete spletno stran. Piškotki sami po sebi ne prepoznajo individualnega uporabnika, pač pa terminalno opremo (računalnik, mobilna naprava), ki je bila uporabljena pri dostopu.

Bistveni piškotki

Nujno potrebni piškotki za delovanje spletne strani.